Оновлена Lada Granta 2019 модельного року

Взагалі, щодо волзького сімейства авто, з 2017-го почалася своєрідна смуга затишшя – ні про яких нових поколіннях і революційних технологіях (крім хіба що одного, і про неї пізніше) не повідомляється. Навіть звужують неадекватно розрісся модельний ряд, як стало відомо. В іншому ж – тут трохи оновлять, там дещо замінять… Навіть такий стовп вітчизняного автомобілебудування, як Гранту, не залишився незаслужено забутий. Модель нагородили абревіатурою FL, що означає, що вона буде піддана якісному фейслифтингу. Наскільки якісному – час покаже. Правда, і в чому він конкретно буде виражатися, зараз можна зрозуміти виключно з розрізнених джерел.

Lada Granta 2019

Не варто забувати, що під крило Granta незабаром перейдуть всі модифікації Калини, так як останню збираються скасувати зовсім. Що це принесе родині? Поживемо — побачимо. Що ж, постараємося зібрати мізерні крихти інформації від виробника, а також думок близьких до нього фахівців, і скласти власне уявлення про те, що буде являти собою нова Lada Granta 2019 року.

Оновлену Гранту планують будувати з 2021 року на В0-платформі Global Access від концерну Renault-Nissan, загальну з майбутньою версією Логана. Добре це чи погано – покаже час. Головне, щоб вона не забрала з собою в майбутнє всі проблеми нинішнього дня. До кінця не зрозуміло, як це позначиться на найближчому релізі – можливо, вже що буде перероблено на догоду майбутньої концепції. Що до екстер’єру, схоже, зона багажника стане акуратніше і компактніше, і це чудово, так як у попередниці вона, і правда, була більш ніж значною. Капот стане витонченіше, придбавши кращі риси Vesta.

Хоча, Х-образного дизайну очікувати від неї, все ж, не доводиться. Все-таки це не того класу модель, щоб до неї застосовувати такі шедеври. Об’єм багажного відділення зменшиться. Але, цю втрату автолюбителі переживуть – він і так був найбільшим в своєму класі. Задній номерний знак тепер буде розташовуватися не на бампері, а на багажнику. Офіційне пояснення – «щоб забезпечити його велику цілість».

Дійсно, раніше бампер виступав настільки, що не пошкодити його було верхом водійської майстерності. Словом, модель була середньостатистичною робочою конячкою без претензій на вишуканість, так нею і залишиться. Доступні версії кузова – ліфтбек і седан.

Читайте так само:  «Міцубісі Паджеро спорт» 2019-2020 року

Рестайлінг інтер’єру та обладнання авто

В салоні трапиться маленька, але така довгоочікувана революція – нарешті буде перероблена приладова панель. Щоправда, подробиці того, як саме, залишаються таємницею. Адже про її відсталість і незручність роками нарікають власники. В іншому, швидше за все, залишиться той же скромний логановський інтер’єр з демократичними матеріалами обробки і середнього рівня ергономічністю. Пластик (до речі непоганий) так і буде правити бал. Обіцяють, і вже не перший рік, змінити дизайн крісел. Може саме з цим або фейсліфтингом щось путнє буде зроблено в цьому напрямку.

тест Lada Granta

Дорогих рішень у комплектації і електроніці очікувати, звичайно ж, не доводиться, за винятком, мабуть, одного: модель будуть оснащувати платформою Lada Connect для управління зі смартфона – і це буде перший досвід з таким функціоналом у цього виробника.

Спочатку цю технологію в якості рекламної приманки хотіли ставити на більш дорогі версії, адже це допоможе хоч якось підняти їх продажу. Але, подумавши, керівництво Автовазу вирішило все-таки випробувати спочатку інновації на бюджетному варіанті. Раптом щось піде не так. В іншому залишається колишнім: простенький бортовий комп’ютер, центральний замок і ДУ на двері, а також багажник. Електропідсилювач керма, електропідйомники стекол і система клімат контролю доступні лише в покращеній комплектації. Є low-end аудіосистема.

Технічні характеристики нової Гранти

  • двигуни — 106/98/87л.с. об’ємом 1,6 л, чотирициліндрові, розподілене впорскування;
  • чотиришвидкісною автомат і п’ятиступінчаста механіка;
  • габарити трохи більше чотирьох метрів у довжину, 1,7 м ширини та півтора – висоти;
  • дорожній просвіт – 16 см;
  • крейсерська швидкість – 174 км/год;
  • передньопривідна модель;
  • напівзалежна задня пружинна підвіска і незалежна макферсоновская передня;
  • гальма передні – вентильовані дискові, задні – барабанні;
  • витрата пального 7,2-9,8 л/100км;
  • паливний бак на 50л;
  • ABS, BAS;
  • Подушки безпеки (опціонально).
Читайте так само:  Последние новости о растаможке автомобиля в Украине в 2020 году

нова Лада Грант

Відомо, що на модифікації Granta Sport продовжать ставити більш потужний, в порівнянні з іншими двигунами виробника, агрегат на цілих 114 л. с. до Речі, саме зі спортивної версії подальших новин чекаємо особливо активно – відома любов вазовцев до своїх зарядженим версіями.

Саме з цієї сторони варто чекати сенсацій. В цьому році офіційне знайомство буде з минулої фейсліфтінг моделлю, швидше за все, на січневому автосалоні, а до 2019-го вона офіційно надійде в дилерську мережу. Немає підстав вважати, що вартість моделі авто 2019 року сильно зросте з 400 тис. руб. (саме така ціна Гранти на даний момент). Уточнимо, це буде всього лише невелике оновлення, а якісно перероблене нове покоління варто чекати лише до 2021 року.

Читайте також:

Додати коментар