Рестайлинговый Mercedes-Benz GLA 2019 модельного года

Преміальний кросовер, який завоював у 2013-му гучний титул «Кращого авто року», просто напрошувався на реновацію, адже всі його «однокашники» вже встигли похвалитися своїми оновленнями. В 2015-2016 роках і Volvo V40 XC, і BMW X1 вже успішно осовременились, а інші конкуренти: Jaguar F-Pace, Infiniti QX30 і Audi Q2 і зовсім приймали вітання з першим днем свого народження. А ось швабський «малюк» в старій одежині щось засидівся…

Mercedes-Benz GLA

Але, тим довгоочікуваніші і ефектніше, мабуть, буде презентація другого покоління. Тим більше, що німці, традиційно, готувалися до неї більш ніж старанно. В наявності – виключне якість, прискіплива продуманість і найсучасніші інновації. Як це буде виглядати на практиці? Щоб оцінити, доведеться почекати закінчення фінальних тестів цього року і запуску в серію в наступному.

Екстер’єр нового покоління авто

По-хорошому, модель 2019 року є не рестайлінгом, а повноцінним виданням нової генерації, так як «посадили» її на абсолютно нову платформу MFA2. Завдяки цьому машина трохи виросла в розмірах і взулась в більш великі колеса, але не настільки критично, щоб втратити прописку в кросоверних «яслах».

Головна оптика знайшла хитрий прищур і світиться вона тепер сучасними світлодіодами, радіаторна решітка стала ширше, і нижні повітрозабірники, на догоду сучасним модним віянням, також стали набагато більше. Очікується, що поряд з GLA в 2019-му буде випускатися більш великий SUV, який винесуть в абсолютно окремий клас GLB.

Саме йому судилося зайняти порожню на сьогоднішній день нішу між повнорозмірним люксовим GLC і компактом. Тому від другого покоління GLA особливого приросту в розмірах ніхто і не чекав.

Виштамповки на боках і капоті стали більше і гостріше, а ось лінія даху — більш плавною, завдяки збільшенню довжини. І тепер машина виглядає куди природніше. Зменшилися задні фари, як і скло п’ятих дверей, так як остання тепер знайшла багатоступінчасте пристрій. Але, на огляді це не позначилося, адже вікно тепер нахилене під великим кутом. Також було приведено до актуального і стан активної системи безпеки. А в цілому ж можна сказати, що тепер від кросовера у GLA стало набагато більше: збільшився дорожній просвіт, з’явився більш чіткий нижній обвіс, який раніше був доступний тільки опціонально і то не у всіх комплектаціях.

Читайте так само:  Honda Accord 2018-2019

салон Mercedes-Benz GLA

Реновації в інтер’єрі та оснащення кросовера

Всередині, нарешті, було доведено до розуму абсолютно все, щоб машина вже точно з повним правом вписувалася в преміальний сегмент. Крісла взяли гоночні (з бічною підтримкою, як на суб’єктивний погляд, навіть перемудрили) з функцією анатомічного запам’ятовування, опціями підігріву, масажу і вентиляції. Повністю змінили кермо – в ньому додали опцій і фірмових рис, під знаком яких пройшло і поточне оновлення материнського А-класу в цілому.

Приладова панель також сильно еволюціонувала – тепер це стильний віртуальний помічник. В решті електроніці теж чимало нового: передня консоль стала багатоярусної, обзавівся стильним сенсорником, відмінно вписується в загальний дизайн, і пропонує весь величезний спектр доступного мультимедіа, а також помічників у відповідності з найактуальнішими тенденціями. В цілому ж салон став – більше, а крісла – крупніше, що обов’язково позначиться на зручності експлуатації. До речі, це стане реальністю не тільки для водія і пасажира першого ряду, але і для задніх крісел – їх спинки можна буде нахиляти тому. В плані обробки – все ті ж ексклюзивні матеріали і ідеальна шумоізоляція.

Технічні характеристики

Mercedes-Benz GLA По моторній лінійці, німецькі конструктори традиційно прагнуть заплутати автолюбителя найширшим вибором доступних для цього класу силових установок. Хоч, якщо поміркувати, гідними в їх числі представляються всього два: турбодизель на 1,6 л бензиновий аналог від Рено на 1,4 л. І природно, для топової спорт-версії запропонують також монстра під 400+л. с. (поточний, до речі, дає 375 к. с. на стенді).

 

До речі, за релізами, дана модифікація буде називатися GLA45 AMG. Залишаться старі дволітрові версії і модель на 1,6 л – поки не відомо.

Читайте так само:  BMW 3-series 2019 року

 

В іншому ж на борту новинки:

  • передній привід – у базі, опціонально повноцінний 4Matic; девятискоростная АКПП під подвійне зчеплення;
  • кнопковий запуск;
  • весь набір електронних помічників (ESP, ABS, ASR, адаптивна гальмівна система, бортовий комп’ютер, камери кругового огляду, «розумний» оптика, датчики паркування, тиску в шинах, дощу і світла, круїз-контроль);
  • дев’ять подушок безпеки, двозонний клімат-контроль, електропідігрів усіх крісел;
  • сучасний мультимедійний комплекс.

тест Mercedes-Benz

Також не виключено, що німці не відійдуть від свого курсу на екологічність і в цьому випадку, і придумають як сюди впровадити гібрид в стилі E-drive. І швидше за все це буде настільки завзято рекламована ними останнім часом установка на 150кВт, з ємністю 60 квт/год і здатністю проїхати 400 км без підзарядки.

Повну інформацію по доступним комплектацій та інші подробиці нового покоління варто чекати трохи пізніше в поточному році. А вартість, за прогнозами експертів, буде стартувати з 40 тисяч євро для самого елементарного варіанту, що підтримає реноме моделі, як одного з найдорожчих у своєму класі. Що ж, нагадаємо, девізом цієї лінійки Mercedes-Benz вибрав ефектне «grow up», що в перекладі означає щось на кшталт «подрастаем». І, судячи з усього, новий вигляд GLA в цю концепцію вписався повністю за всіма напрямами.

 

Читайте також:

Додати коментар