Закон Про таксі з 1 січня 2019

Депутати Держдуми розглянули в першому читанні новий закон Про таксі. Це сталося менш ніж за місяць до нового року. З 1 січня 2019 року робота над ним продовжиться – прийняття законопроекту в остаточній редакції планується в першій половині року. Яких змін очікувати на ринку таксомоторних перевезень?

Тільки з дозволом фахівці, які працювали над проектом закону, ставили головною метою підвищення безпеки пасажирських перевезень. З прийняттям нормативного акту надавати послуги таксі зможуть автомобілісти, стаж водіння яких – 3 роки і більше і є відповідний дозвіл. Такий документ видаватиметься строком на п’ять років.

Зверніть увагу! Вимагати дозвіл можуть правоохоронні органи в рамках своєї компетенції, наглядові інстанції і пасажири, які замовили послугу. З прийняттям закону про таксі збільшуються штрафи водіям, які працюють без дозволу. Пропонований законодавцями розмір становить 30 тисяч рублів (в даний час – 5 тисяч рублів).

Якщо протягом календарного року, наприклад, з 1 січня 2019 року по 1 січня 2020 року, що керує транспортним засобом повторно порушує цю норму, він може позбутися водійського посвідчення на термін до 6 місяців. Плюс штрафні санкції в розмірі, зазначеному вище.новий закон Про таксі

Таксометри обов’язкові

Співавтори нового закону особливу увагу приділили заходам щодо підвищення безпеки пасажирських перевезень. Зокрема, вони пропонують посилити вимоги до транспортних засобів, задіяних у таксомоторних перевезеннях:

  • на даху автомобіля обов’язково необхідно встановлювати помаранчеві ліхтарі, а з боків кузова – розпізнавальні знаки таксі «шашечки»;
  • салон кожної машини повинен бути обладнаний таксометром;
  • всі водії в обов’язковому порядку будуть проходити щоденний передрейсовий медичний огляд, а у машини – перевірку технічного стану.

Колір транспортного засобу може бути будь – яким- від єдиного стандарту депутати відмовилися.

Іноземців не буде

Найбільший професійний інтерес в експертів, які вивчали законопроект, викликає норма, згідно з якою працювати на автомобілях таксі зможуть тільки громадяни Російської Федерації. Думки аналітиків, які вивчали законопроект, розділилися. Одні вважають ініціативу виправданою і своєчасною, інші акцентують увагу на тому, що необхідно удосконалити контроль за безпекою дорожнього руху в цілому і пасажирськими перевезеннями зокрема, а не позбавляти мігрантів роботи.

Читайте так само:  Прогноз Ripple на [year] рік

За статистикою, з п’яти ДТП в Москві, що реєструються за участю автомобілів таксі, тільки одним управляє водій-мігрант. За кермом інших чотирьох знаходиться громадянин РФ. Спочатку в документі такої норми не було – депутати запропонували її при розгляді проекту закону в першому читанні, що проходив в грудні 2018 року. Експерти не сумніваються, що поправка не зникне з остаточної редакції. Це означає, що з російського таксомоторного ринку приберуть всіх мігрантів. Депутати запевняють, що іноземці зможуть працювати в інших, менш безпечних видах перевезень, коли нововведення набудуть чинності.

Діяльність диспетчерів

Законопроект торкнувся і діяльності агрегаторів таксі. Для подальшої роботи на цьому ринку служби повинні пройти процедуру реєстрації із занесенням до регіонального реєстру. Іноземним компаніям необхідно відкривати дочірнє підприємство на території РФ. Диспетчерські служби зобов’яжуть передавати клієнтам повну інформацію, що стосується їх замовлення. Вона включає:

  • номер замовлення;
  • марка, колір, держномер транспортного засобу;
  • час його подачі.

Агрегаторам заборонено буде інформувати клієнтів про перевізників, які не отримали дозволу на перевезення. У разі, якщо служба порушить цю умову і транспортний засіб потрапить в ДТП, відповідальність за подію ляже не тільки на водія, а й на агрегатора. Відомості про прийняті заявки необхідно зберігати протягом 6 місяців.

Депутати пропонують робити це в друкованому та електронному вигляді. За порушення правил на Служби накладатимуться штрафи до півмільйона рублів. Також їх робота може припинятися на 3 місяці.Діяльність диспетчерів

Читайте також:

Додати коментар