Як зателефонувати оператору Київстар Україна в 2020 році?

Оптимальним і достовірним способом отримання будь-яких даних вакансій, підключення додаткових функцій і послуг є зв’язок з представником того мобільного оператора, тому важливо знати, як зателефонувати оператору Київстар Україна 2020?

Київстар

Переваги живого спілкування

Для усіх «юзерів» пакетів Київстар, не секрет, що іноді зовсім непросто зв’язатися з її представниками по телефону для вирішення виниклої проблеми. Часто необхідна допомога саме реального людини, а не автовідповідача, наприклад, для вирішення питання про зняття без видимої причини будь-якої суми грошей з рахунку і т. д.

Зв’язатися з оператором можуть як абоненти з контрактним обслуговуванням, так і абоненти передоплати. Навіть за умови того, що на рахунку мобільного телефону відсутні гроші, все одно можна звернутися за допомогою до представника.

Спосіб зателефонувати оператору?

Щоб знати, як зателефонувати живому оператору Київстар, представнику компанії необхідно вивчити два нескладних варіанти:

  • Дзвінок за номером 466. На зв’язок відразу ж вийде автовідповідач, потім послідовно потрібно набрати команду 3-5-9.
  • Як і раніше необхідно набрати стандартні цифри зв’язку з консультантом. Аналогічно система автоматично перенаправляє в голосове меню, але необхідно ввести команду 2-9-9.
  • Для клієнтів, що знаходяться на контрактному обслуговуванні, можна набрати телефон служби підтримки Київстар, а потім кнопки з цифрами 7 і 9.

Для користувачів, які знаходяться на обслуговуванні VIP, дана процедура ще легше: досить набрати 466 і кнопку виклику, і після автоматичного переходу в голосове меню натиснути 2. Система з’єднає вас безпосередньо з оператором для вирішення виниклої проблеми.

У будь-якому з описаних варіантів дзвінок абсолютно безкоштовний. Але необхідно враховувати, що при багаторазовому зверненні за допомогою до оператора протягом невеликого проміжку часу, період очікування відповіді на ваш дзвінок може збільшуватися.

тарифи на Київстар

Якщо у абонента інший оператор?

Що робити власникам іншого оператора України? Або, наприклад, як вчинити в ситуації, коли потрібно зателефонувати консультанту з домашнього апарату:

  • Зробити дзвінок на безкоштовну цілодобову лінію 0 800 300 466;
  • Вибрати мову, на якому ви хочете, щоб здійснювалося подальше обслуговування;
  • При перерахуванні автовідповідачем всіх функцій потрібно вибрати і натиснути 9.
Читайте так само:  ГІС ЖКГ: перенесення строків на 2019 рік

Далі:

Для клієнтів, що знаходяться на передплатному обслуговуванні вибрати кнопку 1;
• Для тих, хто знаходиться на контрактних пакетах вибрати «2».
• Система з’єднає з call-центром, важливо що за дзвінок оплата не стягується.

Як набрати оператора з домашнього телефону?

У тому випадку, якщо була загублена сім-карта, здійснити дзвінок можна зі стаціонарного телефону, знову ж є два варіанти, в залежності від виду обслуговування:

  • Для клієнтів, що знаходяться на обслуговування за контрактом номер: +38-044-466-04-66;
  • Для клієнтів, обслуговування яких здійснюється за передоплатою номер: +38-044-466-24-66.

Таким чином можна зв’язатися і з телефону, який обслуговується іншим мобільним оператором, але тоді буде взята оплата згідно з тарифним планом оператора, з телефону якого був зроблений дзвінок. А з міського номера телефону дзвінок безкоштовний.

звонить оператору

“Мій Київстар»

Отже, як зв’язатися з оператором “Київстар” у 2020 році? Можна, наприклад, завантажити додаток «Мій Київстар» на свій гаджет. В такому разі самостійно легко контролювати всі витрати за використання мобільних послуг, підключати та відключати різні функції і дізнаватися про нові тарифи та акції, які має оператор.

Робот Зоряна

Віртуальна дівчина-бот, яку звати Зоряна також може допомогти вирішити проблему і дати відповідь на питання, що стосується обслуговування. Послуга абсолютно безкоштовна, а скористатися нею може будь-який користувач Київстар.

Що робити за кордоном?

Якщо ви перебуваєте в іншій країні, тобто в роумінгу, то також існує можливість зв’язатися з представниками Київстар. В такому випадку слід набрати комбінацію *105 * 466 # і кнопку виклику. При коректному виконанні цієї команди на телефон прийде повідомлення про успішне отримання запиту оператором. Через невеликий проміжок часу співробітник компанії сам зв’яжеться з вами, швидше за все дзвінок буде здійснено з номера +38-067-222-24-66.

Читайте так само:  Введення воєнного стану в 2020 році

Необхідно мати на увазі, що незважаючи на те, як зателефонувати оператору Київстар безкоштовно з мобільного 2020 ніяка оплата не стягується, а ось за безпосередній час спілкування вартість 1 хвилини складе 5 гривень.

Ця послуга доступна не для всіх зарубіжних країн, тому рекомендується заздалегідь уточнити перелік обслуговуваних країн на сайті мобільного оператора Київстар, щоб в майбутньому не виникло неприємних і непередбачуваних ситуацій.

Для того, щоб заощадити власний час і не вдаватися до допомоги представників компанії, можна скористатися USSD командами, повний перелік яких також можна знайти на сайті мобільного оператора, наприклад, щоб перевірити стан свого мобільного рахунку, досить набрати команду *111# і кнопку виклику.

Але варто звернути увагу на один нюанс: здійснити дзвінок з телефону іншого мобільного оператора займе менше часу і сил, ніж з пристрою, що перебуває на предоплатном обслуговуванні Київстар.

Читайте також:

Додати коментар