Власник компанії «Твіттер» Ілон Маск у неділю дав зрозуміти, що з метою розвитку соціальної мережі проведе ребрендинг та замінить відомий логотип у вигляді синього птаха на літеру «X».
Зміни, які не були помітні на сайті в неділю вдень, послідували за недавнім визнанням Маска про те, що доходи від реклами, як і раніше, становлять майже половину від тих, що вона отримувала раніше. Внаслідок цього, а також через велике боргове навантаження, доходи компанії зменшуються.
«Тимчасова версія логотипу “X” з’явиться сьогодні, – повідомив Маск у «Твіттері», додавши, що сайт «X.com» тепер перенаправлятиме трафік на сайт «Твіттера». Компанія X Corp, що належить Маску, володіє Твіттером.
У неділю Маск написав повідомлення про те, що він хотів би змінити логотип «Твіттера», і опитав мільйони передплатників, чи згодні вони змінити колірну гаму сайту із синьою на чорну. Він розмістив зображення стилізованої літери X на чорному тлі з космічною тематикою.
«Скоро ми розпрощаємося з брендом «Твіттера» і поступово з усіма птахами», – повідомив Маск.
З того часу, як у жовтні Маск придбав «Твіттер», компанія змінила свою назву на X Corp, що відображає прагнення мільярдера створити «супердодаток», подібний до китайського WeChat.
У квітні старий логотип «Твіттера» у вигляді синього птаха був тимчасово замінений на логотип Dogecoin у вигляді собаки сіба-іну.
Компанія піддалася критиці з боку користувачів та фахівців з маркетингу, коли на початку місяця Маск оголосив, що «Твіттер» обмежуватиме кількість твітів, які користувачі можуть прочитувати щодня.
Обмеження кількості твітів на день зіграло на руку конкуруючого сервісу Threads, що належить компанії Meta Platforms, який за п’ять днів після свого запуску 5 липня подолав позначку 100 млн передплатників.