Ресепшн: основні закони стійки реєстрації у готелі

Для того, щоб гості почували себе комфортно у вашому готелі, необхідно надати їм необхідну увагу та сервіс. І стійка реєстрації з ввічливим портьє грає у цьому це далеко останню роль. Ви можете легко купити таку стійку ресепшн на сайті https://torgoborud.com.ua/resepshn.

Ресешпн і його роль

Уявіть, що ви входите в готель і немає нікого. Ви повинні самі вибрати кімнату, нести власний багаж, виселити себе і вирішувати кожне питання, яке виникло. Гаразд, давайте поставимо ситуацію по-іншому: ви приїхали на море, туристів багато, не проштовхнутися, а єдиний спосіб «зайняти» номер — бігти навипередки, сперечатися і захищати свої власні інтереси! Схоже, на «Голодні ігри», правда?

Це було б реальністю, якби б не було адміністрації і ресепшн в готелях. На щастя, вони є. Але тепер ви розумієте важливість цього моменту, згодні?

Стійка реєстрації гостей є місцем, де вирішуються всі питання та проблеми під час вашого перебування, а також перед ним (бронювання) і після нього (якщо є потреба). Це як чарівна паличка, якщо вам потрібно додаткове прибирання, хімчистка або якесь обладнання/побутові товари/інші речі. Це як найкраща і швидка доставка їжі, яка принесе вам сніданок в ліжко і вечерю в розпал вечірки. Це ваш помічник в питаннях організації і рішення практично будь-якого питання.

Як організувати ресепшн?

Отже, чому ресепшн настільки важливий для готелю, навіть і невеликого, ми розуміємо. Але виникає питання: як його організувати? Ось що слід робити:

• По-перше, вам потрібен хтось, хто надасть пораду, допоможе врегулювати проблему, зможе забронювати номери і відповісти на телефонні дзвінки в кінці кінців! Це пост адміністратора. В пріоритетах, звичайно, молоді дівчата і хлопці. Бажано, щоб їх було двоє-троє і вони могли мінятися позмінно. Таким чином, готель завжди буде мати адміністратора, клієнти цілодобову допомогу, а портьє будуть відпочивші і із задоволеними очима.

Читайте так само:  Яка чисельність населення України на 2020 рік?

• По-друге, необхідно надати місце, де адміністратор буде сидіти. Нам потрібна стійка, розрахована як на сидячу роботу персоналу (заповнення анкет і бази даних на комп’ютері, телефонні дзвінки і т. д.), а також для спілкування з клієнтами з іншого боку столу (привітання гостей, вирішення питань, консультації і т. д.). Відзначимо також, що вам потрібно спеціальне місце для документації, для ключів від номерів, для інших речей.

• По-третє, подумайте про розміщення самого столу. Його раціонально поставити біля входу в готель, так щоб новий клієнт не плутався і відразу ж міг вирішити свої питання з адміністратором. У той же час ресепшн не повинен заважати проходу гостей.

• По-четверте, встановіть камери спостереження. У ході роботи будуть виникати питання і незручні ситуації, можуть бути деякі суперечки і навіть крадіжки. Тому буде доцільно поставити камеру, яка буде записувати все, що відбувається. Таким чином, ви завжди можете перевірити і переглянути, як все було в будь-який день, годину, хвилину.

• По-п’яте, також буде доречним придумати форму адміністраторам. Так ваш готель буде виглядати набагато більш солідним і серйозним. Красиві кофти, а краще сорочки і кофтинки з логотипом готелю — ось що вам потрібно!

Читайте також:

Додати коментар