Реконструкція Носовихинского шосе 2018-2020 роках

В 2018 році в рамках проекту Московської області «Розвиток і функціонування дорожньо-транспортного комплексу на 2017-2021 роки» був розроблений план реконструкції Носовихинского шосе. До початку 2020 в цьому напрямку з’являться нові шляхопроводи та естакада з шістьма розворотними петлями.

Реконструкція Носовихинского шосе

План реконструкції

Питання про реконструкцію Носовихинского шосе давно обговорюється в уряді Московської області, так як з кожним роком машинопотік в ту сторону збільшується в рази. Якщо врахувати, що ця гілка забирає на себе трафік Горьковського шосе і розвантажує пробки Балашихи, то ситуація з кожним днем погіршується. Додайте до цього розростаються мікрорайони і неузгоджену містобудівну політику, яка не передбачає можливості розширення траси, – для жителів Залізничного І куповану подолання двосмугової Носовихи, а це 78 км, стає справжнім болем.

Реконструкцію Носовіхінского шосе повинні були почати в 2018 з розширення магістралі, що проходить через вулиці Центральна, Жовтнева і радянська в Залізничному. З двосмугової дороги повинно було вийти як мінімум 4 смуги, а на окремих ділянках – 6. Додатково влада вирішила побудувати шляхопровід в Салтыковке і на ж/д станції «Реутово», що дозволило б розвантажити машинопотік на Носовихе. Часткове вирішення проблеми бачать також у прокладці нової автодороги “Західний обхід Електровугілля”. Вона повинна з’єднати 20-й км Носовіхінского шосе з шляхопроводом і вулицями велике Васильєво і Вокзальна (Електровугілля).

План реконструкції включає в себе не тільки розширення дорожнього полотна і будівництво нових об’їздів, а й благоустрій території вздовж шосе. Олексій Козлов, начальник управління архітектури та містобудування адміністрації міського округу Реутов, в січні 2019 року повідомив про те, що адміністрація міста веде переговори з урядом Москви з питання виділення грошей на благоустрій ділянки шосе, що знаходиться на кордоні між Реутовым і Новокосіно.

Читайте так само:  Фільм Гідроагрегат (2019)

На даний момент там немає тротуарів і автобусних зупинок, в неналежному вигляді знаходяться фасади будинків і відсутні зелені насадження. За планом, ця робота повинна завершитися в кінці 2019 року.   

Як йдуть роботи?

Терміни по багатьом пунктам плану стоять на кінець 2019, на ділі ж на початку третього кварталу цього року робота не виконана навіть на 50%. Єдине, з чим майже впоралися, – з шляхопроводом на 20-му кілометрі. Наприкінці лютого 2019 року будівництво цієї ділянки перейшло у завершальну стадію. Незабаром автомобілісти забудуть про затори на залізничному переїзді поблизу села Вишнякове. Нова дорога дозволить збільшити машинопотік до 80 тис. транспортних засобів на добу. Керівник цього проекту Ігор Марков розповів, що разом з 800 метрами чотирисмугової автотраси вдалося на 90% завершити роботи з прокладання комунікацій. Незабаром жителі Балашихи, залізничного, Ногінська і Електросталі зможуть швидко добиратися до Москви, та й внутрішнє сполучення між селищами Ногінського району значно покращитися. Тут не буде світлофорів, а дозволена швидкість складе 150 км/ч.

Цю ділянку планують відкрити в четвертому кварталі 2019. З шляхопроводами Салтиковка-Балашиха і Реутів справи йдуть гірше. У першому випадку будівництво почалося ще до прийняття плану з реконструкції Носовиханского шосе, в 2016 році. У січні 2019 підрядник здав 1,6 км прогонової будови із запланованих 1,7 км. і почав роботи з реконструкції інженерних комунікацій, що знаходяться в зоні шляхопроводу. У прес-службі Міністерства транспорту і дорожньої інфраструктури Московській області повідомили, що одночасно з цими роботами проводиться благоустрій привокзальної площі на станції «Салтыковская».

Як йдуть роботи

Шляхопровід Реутова зроблений тільки на 65%, хоча влада обіцяє здати його у вересні 2019. Там ще ведуться роботи по збірці і монтажу прогонових конструкцій, влаштуванню залізобетонних опор і підпірних стін. У січні 2019 завершили роботи тільки на третій і четвертій опорі, всього їх буде шість, а загальна протяжність прогонової будови складе 3,1 км, поки що готова тільки 1,2 км У Міністерстві транспорту пояснили, що в рамках реконструкції Носовихинского шосе переглянуть схему проїзду на перетині що зводиться проїзду і основної траси до 2020 року, тобто до офіційного відкриття руху по новій естакаді. На ділянці «Західний обхід Електровугілля» роботу розпочали наприкінці 2018 року. До весни 2019 зробили відсипання насипу дорожнього одягу з одночасним перебудовою комунікацій, що проходять в робочій зоні. Забивання пальового підстави дороги і зведення земляного насипу намітили на період, коли встановиться стабільна плюсова температура.

Читайте так само:  Приватизація квартири продовжено до 2019 року

Ця ділянка не вважається стратегічно важливою в плані розвантаження Носовихи, тому завершити її планують до 2021 року. На реконструкцію Носовіхінского шосе виділено 5,6 млрд. рублів, і цього фінансування достатньо, щоб зробити нові розв’язки і розвантажити проблемну ділянку. На кожному об’єкті працює від 35 до 50 осіб і від 4 до 9 одиниць техніки. Зведення шляхопроводів дозволить ліквідувати пробки на перетині залізничного полотна з шосе, які паралізують рух не тільки на основній трасі, але і роблять нестерпним трафік в містах, що знаходяться в проблемній зоні.

в плані розвантаження Носовихи
Читайте також:

Додати коментар