Ралі в 2019 році: календар

Календар Ралі 2019 року вже складено, а глядачі з нетерпінням чекають старту цього захоплюючого сезону. У битві за звання кращого ралійного пілота планети зійдуться 30 гонщиків, які продемонструють свої вольові якості на шляху до перемоги. Вболівальників очікують високі швидкості, порівнянні з Формулою 1, небезпечні маневри, екстрені гальмування і вильоти з трас.Ралі світу 2019 року

Регламент чемпіонату

Підготовка до Ралі світу 2019 року починається задовго до першого етапу. Міжнародна автомобільна Федерація (FIA) погоджує маршрути з організаторами гонок в певних країнах. Іде бурхлива робота в заводських командах, які зобов’язані за короткий термін (перерва між чемпіонатами становить три місяці) доопрацювати машину, найняти кваліфікованого пілота, провести відповідні тести.

Кожен етап з класичного ралі триває три дні: перший – для перевірки техніки, ознайомлення з трасою, другий і третій – для подолання маршруту. Траса складається з декількох спецділянок, як правило, від 15 до 25. Дані відрізки пілоти намагаються долати настільки швидко, наскільки це можливо. Час проходження всіх спецділянок кожним екіпажем підсумовується, після чого розподіляються місця в підсумковому протоколі.

У чемпіонаті світу з ралі (WRC) ведеться боротьба між пілотами і заводськими командами. Всього в турнірі представлені чотири стайні:

  • «Toyota Gazoo Racing WRT»;
  • «Citroen World Rally Team»;
  • «M-Sport Ford Rally Team»;
  • «Hyundai Motorsport».У чемпіонаті світу з ралі (WRC)...

Гонщикам нараховується певна кількість очок в особистий залік в залежності від зайнятої на етапі позиції. За перше місце пілоти отримують 25 очок, за друге – 18, за третє – 15 і т. д. Бали приносять тільки перші 10 місць, а пілоти, які опинилися за межами першої десятки, залишаються без очок. Бонуси у вигляді балів (від 1 до 5) додаються пілотам за краще проходження шоу-спецділянки (так званий «power-stage»). Виробники кладуть в скарбничку Кубка конструкторів окуляри, набрані їх гонщиками. За результатами всіх етапів визначається чемпіонський екіпаж, а також команда, яка перемогла в WRC-2019.

Читайте так само:  Зимова риболовля в 2018-2019 році

У поточному сезоні було введено кілька змін в регламент турніру. Першим з них став вибір постійних номерів, з якими зобов’язані ще до старту змагання визначитися всі заводські екіпажі. Разом з тим, була урізана тестова дистанція: тепер пілоти будуть проходити не 55 км, як раніше, а всього 42. З 2019 року максимальна довжина траси не повинна перевищувати 350 км (раніше – 500 км), внаслідок чого більшість етапів піддалося коригування, а ряд спецділянок зник з дистанції.

Після кропітких переговорів з організаторами етапів всі 13 ралі були збережені, включаючи Тур Корсики. Більш того, шостим етапом було додано Ралі Чилі, яке вперше пройде на території цієї країни. Старт чемпіонату традиційно намічений в Монте-Карло (24-27 січня), а закінчиться турнір в Австралії 17 листопада.потенціал «Toyota Yaris WRC»

Зміни в командах

У міжсезоння в класичному ралі сталася справжня подія-шестиразовий чемпіон світу Себастьян Ожьє і його штурман жульєн Інграссія перейшли в команду «Citroen» з «M-Sport Ford». Непорозуміння між беззмінним лідером турніру і керівництвом американської стайні зріло на протязі всього сезону, що вилилося в кілька невиразних етапів, які провів Ожье. У новій команді прихід Ожье сприйняли позитивно, адже феноменальне пілотування француза має принести «Citroen» Кубок конструкторів.

Особливої уваги заслуговує перехід в «Citroen» ще одного перспективного пілота – фіна Эсапекки Лаппи. У ралі світу-2018 він посів п’яте місце, показавши всім, що має всі задатки для боротьби за чемпіонство. На жаль, потенціал «Toyota Yaris WRC» не порівняємо з автомобілем «Citroen C3», тому талановитий фін був змушений задовольнятися тільки входом в п’ятірку. Об’єктивно в прийдешньому змаганні він може піднести сюрприз і поборотися як мінімум за першу трійку. Місце Лаппи в «Toyota Gazoo Racing WRT» пустувало недовго: його зайняв Кріс Мік.

Читайте так само:  Лютий 2019 року: календар

У минулому сезоні пілота ганебно звільнили з «Citroen» без пояснення причин. На думку журналістів, всьому виною стала нестриманість пілота, його небажання прислухатися до керівництва команди і шалений стиль пілотування. Враховуючи амбітний характер Міка, він горить бажанням довести, що французька стайня поквапилася з висновками.

Претенденти на перемогу

В Ралі світу-2019 є тільки один очевидний претендент на перемогу. Про Себастьяна Ожье, що завоював шість чемпіонських титулів поспіль, можна говорити довго і захоплено. Не варто забувати про інших претендентів, тим більше що до кінця залишається неясним, як пройде зміна гоночного авто для легендарного француза. У список головних конкурентів Ожьє в майбутній першості входять:

  • Отт Тянак;
  • Тьєррі Невілль;
  • Есапекка Лаппі;
  • Ярі-Матті Латвала.

Естонець Отт Тянак протягом багатьох років вважається претендентом на чемпіонство в WRC, але кожен раз гонщику чогось не вистачає. У минулому сезоні він може занести в актив тільки етапи у Фінляндії (відразу 30 очок), Німеччини, Туреччини. На інших трасах Тянак виглядав непереконливо, в результаті чого гонщик опинився на третьому підсумковому місці. У прийдешньому сезоні у естонця є всі шанси на заповітний трофей, головне проявити концентрацію на всіх етапах, а не на окремих Гран-прі.

Бельгієць Тьєррі Невілль прикро програв титул в минулому сезоні, поступившись його буквально на останньому етапі в Австралії. Відставання від Ожье склало нікчемні 18 балів, тому гонщику напевно було прикро. У Ралі світу-2019 пілот буде гранично мотивований: у головного конкурента можуть виникнути проблеми з адаптацією в новій машині, і настільки рідкісний шанс зобов’язаний використовувати бельгієць. Розуміють це і букмекери, які оцінюють шанси на чемпіонство Невілля вище, ніж у Ожьє. Імовірність завоювання титулу фінами Лаппі і Латвалою близька до нуля.

Читайте так само:  Календар вінчань на 2019 рік

У минулому сезоні вони стабільно набирали очки практично на кожному етапі, проте при цьому займали не найвищі місця. Стабільність-ось єдина причина, по якій ці пілоти включені в список претендентів на чемпіонство. У разі проблем у Ожьє і Невілля фіни напевно вклиняться в боротьбу за перші місця.

Таким чином, Ралі світу-2019 принесе багато позитивних емоцій. Вперше за довгий час передбачити переможця турніру вкрай складно, що робить його ще більш видовищним, несподіваним, цікавим для перегляду. Подивившись цю спортивну подію хоча б раз, ви оціните його захопливість і станете затятим уболівальником одного з екіпажів або команд-учасниць.Ралі світу-2019 принесе багато позитивних емоцій

Читайте також:

Додати коментар