Подарунки клієнтам на Новий 2021 рік

Новий Рік не тільки чудовий привід для найрізноманітніших вигідних пропозицій і приємних подарунків, що дозволяють залучити нових клієнтів і нагадати про компанії старим замовникам.

Маркетинг корпоративних подарунків напрямок для Росії відносно нове, але активно розвивається. Багатьох сьогодні вже не здивуєш розсилкою електронних вітальних листівок або персоналізованими повідомленнями. А як щодо цього подарунка? Подарунка, який людина буде зберігати багато років і часто використовувати? Мова піде про цілком матеріальні подарунки, які можна і потрібно піднести клієнтам напередодні новорічних свят.Новий Рік не тільки чудовий привід для найрізноманітніших вигідних пропозицій і приємних подарунків

Потрібні подарунки для клієнтів і навіщо?

Новорічний подарунок від компанії – дуже вигідний маркетинговий хід, адже при порівняно невеликих фінансових вкладеннях ви отримуєте:

  • ефективну рекламну кампанію;
  • підвищення статусу фірми або бренду;
  • зростання лояльності з боку клієнтів на заздрість конкурентам.

Інформація до роздумів. Дослідження показали, що статті і рекламні оголошення в пресі є найбільш короткочасними, оскільки про них люди забувають, як тільки відводять погляд від сторінки, реклама на телебаченні або радіо дає ефект тільки в період ротації, зовнішня реклама на вулицях міста дратує багатьох людей своєї нав’язливістю. У той же час стильна і корисна штучка, отримана в якості презенту часто використовується роками. При цьому більшість людей пам’ятають, хто і за яких обставин підніс їм цей презент.

Тільки в США великі компанії і маленькі приватні фірми витрачають на подарунки в загальній складності близько 20 мільярдів доларів! При цьому, багато керівників зауважують, що виготовлення брендованих подарунків обходиться їм дешевше, ніж знижкові акції.

Саме тому саме час задуматися про те, які цікаві корпоративні подарунки ви піднесете своїм клієнтам до Різдва або на Новий 2021 рік!Потрібні подарунки для клієнтів і навіщо?

Правила вибору корпоративного подарунка

Для того, що б новорічна акція дала бажаний результат, необхідно грамотно вибрати презенти. Ідеальний корпоративний подарунок повинен бути креативним і дійсно корисним, викликати позитивні емоції і, звичайно, мати доступну ціну.  При виборі речі, яку можна буде подати клієнтові, необхідно врахувати:

  • статус людей, що складають цільову аудиторію;
  • сферу діяльності компанії;
  • кількість клієнтів, які повинні отримати презенти.

Насамперед, варто розділити клієнтську базу на три основні групи:  

  1. VIP-клієнти, завдяки яким компанія отримує левову частку доходу.
  2. Постійні замовники, що приносять дохід не настільки великий, але постійний.
  3. Звичайні покупці, які замовляли товари або послуги кілька разів, але при сприятливому збігу обставин можуть стати постійними замовниками.Є, звичайно, і четверта група – люди, один раз відвідали магазин або офіс компанії. Якщо є фінансова можливість, то і про таких клієнтів варто не забувати, адже серед них можуть виявитися ваші майбутні клієнти групи VIP.Правила вибору корпоративного подарунка
Читайте так само:  Піст перед Великоднем в 2020 році

Ідеї подарунків від імені компанії

Поза сумнівом, безпрограшним варіантом презенту на Новий 2021 рік є ексклюзивні брендовані сувеніри, а це значить, що підбирати і готувати такі подарунки улюбленим клієнтам варто завчасно.

Дитячі подарунки

Якщо ваша цільова аудиторія діти або їхні молоді батьки – даруйте казку! Яскраві емоції будь-якому малюкові принесе барвисте лист від Діда Мороза, відмінним доповненням до якого може стати:

  • міні-книжка з ексклюзивною казкою;
  • брендована ялинкова іграшка;
  • запрошення на ранок або дитячий спектакль, організований спеціально для дітей ваших клієнтів.Дитячі подарунки

    Дорогі подарунки для клієнтів

    Як правило, елітні сувеніри та статусні речі дарують VIP-замовникам. Найціннішим клієнтам маркетологи радять піднести на Новий 2021 рік подарунки, що мають практичну цінність:

  • статусні аксесуари для прикраси робочого кабінету;
  • ексклюзивні канцелярські приладдя від відомих виробників;
  • хороше вино в красивій брендованої упаковки.

Цій категорії людей не варто в подарунок знижки на товари і послуги. Краще підготуйте для них ексклюзивна пропозиція. Це підкреслить високий статус клієнта та його цінність для вашої компанії.

Оригінальною ідеєю може стати подарунок у вигляді одноразового членського внеску в елітний клуб (напрямок вже залежить від сфери діяльності компанії і статусу віп-клієнтів). До речі, якщо це люди відомі, то за результатами грамотно проведених переговорів, такі запрошення можуть обійтися набагато дешевше, ніж звичайним людям (а іноді власники клубів з задоволенням надають VIP -персонам абонемент абсолютно безкоштовно).

Однозначно варто відмовитися від банальних сувенірів у вигляді різноманітних телят. Навіть якщо порося буде мега креативним, малоймовірно, що він надовго затримається в кабінеті солідної людини.

Подарунки для постійних клієнтів

У цій категорії презентів повинні поєднуватися розумна ціна і практичність. Універсальним подарунком, нагадує про вашу компанію, стане красивий настінний або настільний календар. Варто виробництво такої продукції недорого, а рекламний ефект гарантовано буде працювати протягом всього календарного року.

Якщо бюджет подарунка середнього рівня трохи вище, можна розглянути такі варіанти брендованих товарів, як:

  • флешки;
  • навушники;
  • PowerBank;
  • аксесуари до ПК і портативних гаджетів;
  • посуд (особливо якщо тематика кулінарії перегукується з напрямком вашої діяльності);
  • світильники;
  • годинник;
  • термо-гуртки.Подарунки для постійних клієнтів

    Масові недорогі презенти

Якщо запланували привітати всіх клієнтів без винятку, варто пошукати недорогі презенти. Краще всього замовити оптом подарунки на Новий 2021 рік звичайним клієнтам. Чим більше буде тираж брендованої продукції, тим дешевше вийде кожна одиниця. Пропонуємо піднести канцелярське приладдя з логотипом бренду:

  • ручки і олівці;
  • блокноти і щоденники;
  • папки і органайзери;
  • відривні стікери для нотаток; тримачі для паперів;
  • брелки;
  • інші предмети, корисні людям будь-яких професій.

Що не варто дарувати від імені компанії?

При виборі презенту для клієнтів важливо витримати дистанцію. Маркетологи настійно не рекомендують дарувати від імені компанії:

  • будь-які товари, що мають особистий характер (з такими подарунками складно вгадати);
  • товари для здоров’я (нагадування про хворобах дарує негативні емоції, навіть якщо подарунок потрібний);
  • речі, що мають еротичний підтекст (це неприйнятно в будь-якій діловій сфері);
  • гострі предмети (вони здатні накопичувати негативну енергетику);
  • дзеркала (погана прикмета в сфері бізнесу).Масові недорогі презенти
Читайте також:

Додати коментар