Підвищення зарплати маркетолога в Україні в 2020 році

Середній рівень винагороди за працю у громадян багато в чому показує, наскільки країна благополучна в принципі. Розмір прожиткового мінімуму переглядається щороку. Від нього залежить зростання різних виплат, спрямованих на задоволення потреб громадян. Уряд окремо встановлює, коли маркетологам підвищать зарплату в Україні.

Підвищення зарплати маркетолога в Україні в 2020 році

Недавні дослідження та опитування

На кінець 2019 року провели вже четверте дослідження, пов’язане з рівнем зарплат в області маркетингу. Раніше подібні заходи проводили тільки в цілому для IT-спеціальностей. Необхідність в новому дослідженні з’явилася через те, що у маркетологів просто відсутня прозора вилка цін.

Про рівень освіти

З кожним роком з’являється все більше фахівців, у яких відразу дві вищі освіти. І все менше тих, у кого воно тільки середнє. Часто це пов’язано з тим, що багато людей через деякий час вирішують кардинально змінити свою сферу діяльності. І здобувають додаткову освіту в тому напрямку, де планують працювати.

Рівень володіння англійською мовою теж зростає, як показують опитування. Це підтверджують і останні новини Про індексацію зарплати маркетолога в Україні в 2020 році.

Що відбувається з професійними параметрами?

Серед діджитал-напрямків найпопулярнішими виявилися такі професії:

  1. Marketing and Sales.
  2. Seo-фахівець.
  3. PPC-фахівці.
рівень освіти

У більшості випадків в цій сфері працюють протягом 2-3 років. Відсоток фрілансерів за останній час знизився до 14%. Це говорить про те, що гнучка, але ризикова Робота вдома відходить у минуле. Все більше людей зацікавлене в стабільній співпраці.

Ринок СНД залишається домінуючим для респондентів, як і в минулі роки. При цьому помітно збільшився рівень винагород для тих, хто постійно працює на зарубіжний ринок. Зарплата маркетолога в Україні не стала винятком.

Детальніше про динаміку вакансій

З минулого року загальна кількість вакансій продовжує зростати, більш ніж в два рази. Особливо це стосується інтернет-маркетологів в порівнянні зі звичайними. Більше половини вакансій розміщено в Києві, це місто залишається головним напрямком для всіх, хто пов’язаний з ринком.

динаміка вакансій

З якими проблемами стикаються на практиці?

Головна особливість в тому, що маркетинг відноситься до багатопланових видів роботи. У цій області просто неможливо знайти фахівця, який був би універсальним. Доведеться витратити багато часу на вибудовування безперебійного процесу, що забезпечує постійні надходження прибутку і клієнтів. Але зате потім можна побачити, як відбувається підвищення зарплати маркетологам в Україні 2020 року.

Читайте так само:  Коли строковикам підвищать зарплату в Україні в 2020 році?

Про функції та професіоналізм

Про зарплату можна буде говорити тільки після того, як керівник розбереться з основними функціями фахівців, які займаються маркетингом. Так, часто для цього потрібно створювати відділ. Всього можна виділити дві основні завдання:

  • Лідогенерація за цільовою аудиторією.
  • Розробка акцій і прийомів для утримання клієнтів, створення додаткових мотивів.

Кожен етап розвитку воронки продажів повинен супроводжуватися додатковою активністю.

Спочатку наймають одного штатного маркетолога, повністю відповідає за генерацію лідів. Зазвичай це аналітик і менеджер, здатний більш точно організувати роботу інших фахівців, з якими співпрацюють за системою аутсорсингу.

Не варто завжди вимагати наявності дипломів від вищих навчальних закладів. І при цьому не можна організувати без причин скорочення маркетологів в 2020 році в Україні.

Про функції та професіоналізм

Які ще особливості треба враховувати?

Є кілька інструментів, актуальних для різних підприємств:

  1. Web-аналітика.
  2. Програмування.
  3. Google, Yandex.
  4. Youtube-реклама.
  5. Маркетинг по Е-мейл.
  6. SEO.
  7. Сайт або дендинг.
  8. Контент блог – в тому числі-для відео.
  9. SMM.
  10. Налаштування таргетованої реклами.

Неможливо впоратися з усіма завданнями силами тільки одного фахівця. Але не варто роздувати розміри власних відділень до занадто великих розмірів. Тому окремі функції можна довірити аутсорсингу.

Необхідно додатково дбати про правильну мотивацію. Першим кроком до цього зазвичай стає планування. Для цього всі кроки простіше розбити по цифрам.

Залежно від виконання поставлених завдань розробляються додаткові бонуси. Зазвичай їх розраховують виходячи з вартості виконання заявок і кількості останніх. Показники перемножують один з одним для отримання результату.

Укладення

При правильній мотивації і зарплаті обсяг потенційних клієнтів для компанії збільшується більш, ніж в два рази. Тому так вигідно створювати грамотні вакансії для інтернет-маркетологів. Цей напрямок з’явилося на ринку порівняно недавно, але вже почало активно розвиватися. Кожен керівник сам вирішує, яка саме структура у відділу маркетологів буде ефективною в тому чи іншому випадку. Можна витратити деякий час на вивчення різних варіантів. Окремо розраховують бажану вартість заявок від кожного потенційного клієнта.

Читайте також:

Додати коментар