Нові мінівени 2019 модельного року

Цей клас багато махнули рукою, охрестивши його практично зникає. І в оновленнях модельних лінійок відомих автобрендів його ім’я зустрічається все рідше. Але, все одно покупець продовжує голосувати кровним доларом на його користь, не знаходячи гідної альтернативи настільки улюбленому мінівену.

 

Може, саме тому конструктори, нарешті, повернулися до нього обличчям і пропонують в 2019 році оновити свій парк автомобілів цілим букетом моделей з відмінними характеристиками? Адже їх практичності, універсальності і витривалості можуть позаздрити багато.

Що ж зустрічаємо, в числі інших, найбільш яскраві новинки. Ефектне пропозицію від Volkswagen, природно, на базі електромобіля, оновлення знаменитого Ssangyong Korando Turismo і незвичайне переродження Mitsubishi Delica. Звичайно, не обійдеться і без візиту справжньою гості з майбутнього – китайської Iconiq Seven.

 

Mitsubishi Delica

 

Попереднє покоління моделі користується успіхом на ринку з 2007 року, але, доводиться відзначати, воно порядком застаріло. Тому показаний у минулому році в Токіо концепт був більш ніж очікуємо. Його ефектний дизайн публіка сприйняла дуже прихильно, як і цілком гідні за сучасними мірками характеристики Delica.

Mitsubishi Delica

Екстер’єр і конструктивні особливості

 

Шанувальники нативних технологій Mitsubishi можуть перевести дух – ніяких авансів в бік компаньйона по альянсу Renault-Nissan не спостерігається. Тільки оригінальність, тільки вірність традиціям. Зовні відразу не зрозумієш: перед тобою футуристичний SUV або ж все-таки мінівен? Але, не варто поспішати звинувачувати в плагіаті дизайнерів моделі, настільки схожі на останні концепти Toyota, – воно й на краще.

 

Старий стиль екстер’єру Delica вже не витримував ніякої критики. В базі – все той же тлумачний Outlander, який пройшов вогонь, воду і мідні труби. До того ж і фірмовий повний привід S-AWC починає натякати на проклевывающиеся істинно позашляхові риси машини. По довжині вона трохи не дотягує до 5м, а от висота залишиться такою ж комфортною – 1,8 м.

 

Інтер’єр і обладнання авто

 

Незважаючи на те, що зовні модель здається дуже компактною, всередині восьмимісного салону приємно просторо. Класичний багажник з можливістю складаються сидінь дозволить перевозити рекордний вага вантажів, а самі крісла не тільки прибираються, але і пересуваються в зручних напрямках, а також мають масу традиційних регулювань.

Читайте так само:  BMW Z4 2019

 

Взагалі, варто відзначити, Mitsubishi в цьому плані гранично педантична – з салоном по ергономічності і продуманості посперечатися зможе небагато. Набір самих електронних помічників і розваг на борту обіцяє бути максимальним для свого класу.

 

Технічні характеристики моделі

 

Динаміка руху Delica і поведінка на її дорозі сильно нагадують Pajero Sport, хоча і побудовані вони на зовсім інших принципах. Серед оновлень характеристик варто відзначити наступні:

  • інноваційний турбодизель на 2,3 л і 170л.с. з фазообертачами MIVEC;
  • фірмова трансмісія AWC;
  • колісна формула 4х4 (замість передньопривідною, як раніше);
  • электронноуправляемый блокіратор переднього диференціала;
  • багатодискова муфта на задньому приводі.

 

Остаточна серійна версія з’явиться після фінальних тестів і доробок цього року. Але, корінним чином, швидше за все, нічого не зміниться, адже Mitsubishi славиться своєю продуманістю навіть концептуальних версій.

 

SsangYong Korando Turismo

 

Революцією це оновлення назвати, звичайно, складно. Тим не менш, модель відчутно посвіжішало, хоч і зберегла фірмові риси SsangYong. Тизери повідомляють, що на вітчизняному ринку дилери з нею поки працювати не планують. В інші ж країни Korando Turismo буде надходити як Rodius або Stavic, і там вона обіцяє стати дуже популярною.

SsangYong Korando Turismo

Екстер’єр та конструктивні особливості

 

В плані екстер’єру на вибір стало пропонуватися набагато більше відтінків кузова, стали доступні і оригінального дизайну 18-дюймові колісні диски, з якими вигляд мінівена став більш закінченим. В іншому косметичні зміни торкнулися решітки, переднього бампера, капота і всіх фар. Незважаючи на елегантні лінії обводів, авто 2019 року справляє враження досить масивного, особливо ззаду, за рахунок дуже великої задніх дверей при майже непомітному бампері. Вага перевищує 2 тонни, а довжина склала 5,1 м при ширині в 1,9. У плані дорожнього просвіту – все цілком адекватно 18,5-20 див. Але, на вседорожность модель ніколи і не претендувала.

 

Інтер’єр і обладнання авто

 

Компонування досить різноманітна:: як одинадцяти -- так і девятиместные варіації, а заряджена топова розрахована на сім місць. До речі, остання називається Chateau і відрізняється, до всього іншого, завищеною дахом. Ряди можуть вільно розмістити по три пасажира, причому другий і третій повністю автономні, за рахунок чого можна зручно трансформувати салон Korando Turismo. А багажник зі знятими сидіннями збільшується до безпрецедентних 3,24 тис. літрів у своєму класі.

Якщо ж не подобається розміщення пасажирів на сидіннях-диванах, центральні секції можна прибрати, обладнавши прохід між ними. Всередині все залишилося майже таким же, благо модель не така й стара. Але, природно, була докорінно модернізовано мультимедіа, яка відрізняється своєю демократичністю – вона дружить і з Apple і Android. До речі, на борту є і голосове керування, а також багатий набір електронних помічників. І, звичайно ж, на місці традиційна шкіряна обробка.

Читайте так само:  Нові моделі авто 2020 року

 

Технічні характеристики моделі

 

Мотор вирішили не міняти – старий дизель на 178 л. с. і 2,2 л досі цілком конкурентоспроможний, в іншому ж уваги заслуговує наступне:

  • коробка – семиступінчастий автомат;
  • перемикаються режими приводу (повний/задній);
  • клімат-контроль, підігрів сидіння;
  • EBD, ABS, електрокерування дзеркалами,
  • круїз-контроль, сучасна навігаційна система і бесключевое запалювання, парктронік та ін.;
  • мотори: бензиновий V6 на 3,2 л і 220л.з., дизель на 149л.с. і 2л.

 

Витрата палива заявлений досить економним, як для цього класу, – 11-12л/100км в комборежиме управління. Інші подробиці покаже офіційне тестування цього року.

 

Volkswagen I. D. Buzz

 

Може повнопривідний мінівен харчуватися від електроприводу? На це питання дуже успішною новинкою відповіли конструктори Volkswagen, запропонувавши нам надзвичайно симпатичний, що втілив у собі кращі традиції автобренда електромобіль.

 

Екстер’єр та конструктивні особливості

 

Зовні машина трохи схожа з не менш вдалим Multivan цього ж виробника. Але, при значних без малого п’яти метрах довжини і майже двох метрів ширини вона зовсім не здається громіздкою. Вся справа в тому, що в її екстер’єрі дуже складно знайти хоча б одну пряму лінію і гострий кут – мінівен, немов, «тече» від переднього бампера до заднього, забезпечуючи більш ніж гідні аеродинамічні характеристики. І стильні, досить незвичайні за своїм дизайном диски I. D. Buzz лише підкреслюють цю футуристичну концепцію.

 

За чутками, саме на цій версії буде випробувана гучна платформа MEB, обіцяє стати рідною для більш ніж тридцяти нових електрокарів, запланованих до розробки в Volkswagen.

Volkswagen I. D. Buzz

Інтер’єр і обладнання авто

 

Фанатизм німців останніх років щодо автоматизації управління не міг не відбитися і тут – авто буквально напхане всілякими помічниками і автопілотами. Цікаво, що про активацію автопілота свідчить «сховався» у центральну консоль кермо. Всебічна ж система контролю і оперативного реагування стала втіленням останніх технологій в області. Семимісний мінівен радує простором салону і дуже продуманим плануванням. Наприклад, при увімкненому автопілоті можна розгорнути всі сидіння обличчям один до одного, включаючи і водійське, і влаштувати своєрідний пікнік на вбудованому столику-холодильнику. Важливо відзначити, що всі крісла можуть переміщатися по салону.

Технічні характеристики моделі:

Читайте так само:  Новинки АвтоВАЗа 2018 — 2020 г.г.

 

  • блок акумуляторів на 111кВт (розміщення – в днищі);
  • потужність 163л.з.;
  • розгін до 100км/год за 5сек, максимальні показники швидкості 160км/год;
  • заряду вистачає на 500км.

 

Інші параметри в анонсах виробника поки не проскакували – можливо, подібна таємність пояснюється тим, що модель ще навіть не приступала до стадії активних тестувань.

 

Iconiq Seven

 

Її дизайном займалися араби, інженерної частиною – італійці. На минулому шанхайському салоні Iconiq Seven стала справжньою сенсацією. Що ж такого особливого в цьому електромобілі і чому всі так чекають це чудо китайського автобудування? Екстер’єр та конструктивні особливості Розміри – класичні в своєму класі, 4,9 м. Висота – цілком комфортні 1,86 м. Що ж стосується дизайну, Iconiq Seven виконаний в кращих традиціях техностилю, з його футуристичними «складками» на боках, рубленими та рваними лініями, а також виробляє враження дуже стрімкою і хижої передньою частиною.

 

Замість звичних дзеркал заднього огляду – відеокамери, і хоча це на габаритною шириною майже не позначилося, за оригінальність виробникові варто поставити плюс. Правда, колеса, як для такої великої моделі, дрібнуваті.

Читайте також:

Додати коментар