Улюблений, визнаний лідер споживчого попиту в останні кілька десятиліть — Мерседес Бенц у всій своїй красі, силі і витонченість постав у новій інтерпретації. Традиційні класичні варіанти у їх чистому вигляді починають зникати з ринку, перспективна тенденція майбутнього полягає в зрощення окремих категорій легкового транспорту в єдине ціле. На сьогоднішній день з’явилися нові подробиці про те, що концерном Mercedes ведеться активна робота в області створення нової версії компактних мінівенів високої прохідності на основі платформи A-Class. Даний концепт швидше за все буде представлений на найближчому Женевському автосалоні в якості планової розробки автомобіля майбутнього. Нова модель буде запропонована як п’ятимісний сімейний і робочий автомобіль, пристосований виключно для міста та далеких поїздок.
Загальні риси новинки
Як зазвичай, журналісти першими дізнаються основні подробиці щодо всього того, що відбувається в світі автоіндустрії. Тим не менш, незважаючи на те, що концерн Мерседес планує оприлюднити в найближчому майбутньому, про те, що отримає покупець у новому кузові, відомо, в загальних рисах. Але інтрига не може бути повною, сьогодні стало відомо наступне:
- Незважаючи на те, що основні лідери машинобудування воліють перемістити всі ресурси на розробку концепції великого швидкісного позашляховика, німецькі виробники зберігають прихильність сегменту MPV, наявні фото тільки підтверджують цю гіпотезу;
- Для того щоб повною мірою «осучаснити» автомобіль даного типу концерн Мерседес на сьогоднішній день інвестує значні кошти на технічне й технологічне вдосконалення моделі, її зовнішнього вигляду і дизайну всередині салону, що також чудово ілюструють шпигунські фото;
- На сьогоднішній день представлена модель позиціонується як повноцінний сателіт спорідненого Мерседеса класу «А», для виробництва якого також використовувалася сильно переглянута уніфікована версія платформи MFA;
- Комплектація і ціни цього вельми шанованого на ринку автомобіля в традиційній манері німецького бренду приведені до практично ідеальним пропорціям.
Незважаючи на те, що більшість даних щодо новинки поки ще не оприлюднені, шанувальникам марки варто очікувати появу настільки популярного автомобіля. Дата виходу на домашній ринок – імовірно кінець майбутнього, 2019 року. Даний сегмент автомобілів є жорсткої конкурентної середовищем для більшості брендів, тим не менше, початок продажів в Росії дуже очікуваний момент, вітчизняні автолюбителі отримають не раніше середини 2020 року.
Зовнішність і салон
Як вже було сказано вище, новий комбінований позашляховик B-Class, представлений на підставі концептуального рішення моделі серії А. За наявними відомостями, дизайн обох моделей багато в чому схожий, відмінності в першу чергу стосуються тонких світлодіодних фар переднього світла.
- Оновлений mercedes-benz B Class найбільших змін зазнав безпосередньо під кузовний частиною. Це пов’язано з тим, що застосування кардинально нової платформи є перспективним прийомом щодо застосування плагін-гібридних технологій;
- Для побудови нової моделі класу «В» використана архітектура тільки представленого серії хетчбека Mercedes-Benz A-Class 2019 модельного року;
- Судячи з відгуків, модель «А» є чудовим прикладом виробництва споріднених автомобілів, концепція серії «В» стала продовжувачем тренда в області оформлення кузова, поліпшеного дизайну салону, переліку функцій і опцій силових параметрів.
- Останні новини стосуються місткості і конструкційних особливостей салону. Він став трохи менше, затишніше, компактніше.
У нового Мерседеса класу «В» планується виключно одна версія, де в салоні розміщено п’ять зручних анатомічно точних крісел. Шанувальникам семимісцевою версії виробник запропонує принципове оновлення популярного спрямування кросоверів – міський позашляховик GLB-Class. Проведений на дорогах Німеччини і Швейцарії тест драйв показав, що тривале подорож буде приємною, без несподіванок і неприємних сюрпризів.
Мотори, або що під капотом
Враховуючи перспективність новинки, вона обладнана декількома системами двигунів, технічні характеристики яких імовірно наступні:
- Турбо дизель 1, 5 л 202 км /год
- Бензин, 163 л. с . 1, 4 л 225 км / год
- Бензин, 224 к. с . 2, 0 л 250 км / год
Коробки – 6 ст. МКП або робот 7G-DCT. У перспективі – створення гібридної установки в цілях розширення лінійки моторів. І це ще не межа технічної стратегії.