Карта метро Москви в 2019 році: нові станції

До 2019 року планується розширення московського метрополітену та відкриття 15 нових станцій, тому ми хочемо розповісти вам про зміни на карті метро Москви. Чотири з них продовжать Сокольническую лінію, інші продовжать Третій пересадочний контур. Крім того, в 2019 році передбачається початок будівництва гілки метро Москви в місті Митищі. Туди, імовірно, простягнеться Калузько-Ризька лінія від «Медведково». Нові станції будуть носити назви «Челобитьево» і «Митищі».

Сокольническая лінія

Згідно схеми метро Москви 2019 року, ця лінія стане довшою на 9,4 км. Таким чином, очікується істотне поліпшення транспортного сполучення муніципальних утворень Московське і Сосенское Новомосковського адміністративного округу, сукупне населення яких перевищує 200 000 жителів. Тут передбачається відкрити 4 станції південь «Саларьево»: «Вільхова», «Прокшино», «Столбова», «Філатов Луг».

метро Москви

  • «Вільхова» розташується недалеко від АДЦ «Комунарка». «Вільхова» проектується як підземна споруда, єдиний вестибюль якого складе єдину конструкцію з надземним пішохідним переходом.
  • «Прокшино» проектується поблизу однойменного села, через кілька років можливо з’єднання трамвайною лінією з містом Троїцькому. Згідно з проектом, єдиний наземний вестибюль забезпечить «Прокшино» пропускну здатність 100 000 пасажирів/добу (10 000 чол./год – ранкова пікове навантаження).
  • «Столбова» відведена особлива роль при проектуванні розширення метро Москви до 2019 р. Одна вхідна група буде з’єднана переходом з «Столбова» майбутньої лінії «Вулиця Новаторів» — «Адміністративно-діловий центр «Комунарка». Другий вестибюль складе єдину конструкцію з підземним пішохідним переходом.
  • «Філатов Луг» проектується як наземне спорудження, єдиний вестибюль якого складе єдину конструкцію з надземних пішохідних переходом недалеко від однойменного садівничого товариства.

Третій пересадочний контур

Виходячи з плану розширення метро Москви, на схемі 2019 року передбачено поява 11 нових станцій, покликаних продовжувати формування Третього пересадочного контуру столиці.

  • «Аминьевское шосе» повинна знизити пасажиропотік півдня Сокольницької, Арбатсько-Покровської гілок. Через кілька років передбачається об’єднання «Аминьевского шосе» з новою станцією Московської залізниці (Київський напрямок), а крім того, проектування транспортно-пересадочного вузла. На відрізку «Аминьевское шосе»-«Можайская» проектом передбачено спорудження двоколійного тунелю, який забезпечує одночасне рух потягів в обидві сторони. Передбачається спорудження двох вхідних груп, їх добова пропускна спроможність складе 230 000 пасажирів (23 000 чол./год – години пік вранці).
  • «Воронцовська» розташується на території промзони «Воронцово», забезпечуючи транспортне сполучення 44 000 місцевих жителів плюс до цього знижуючи пасажиропотік центральних пересадочних вузлів. Проектуються 2 вхідні групи під землею, сполучені переходом з північним вестибюлем «Калузька» Калузько-Ризької лінії. «Воронцовська» покликана поліпшити транспортне сполучення Обручевского району столиці, а крім того, суттєво знизити рівень екологічного забруднення районів Проспект Вернадського і Обручевський за рахунок зменшення автомобільного потоку.
  • «Мічурінський проспект» розміститься на перетині вул. Удальцова-пр. Мічурінський, тим самим підвищить транспортну привабливість району Очаково-Матвіївській. Тут заплановано створення великого транспортно-пересадочного вузла площею понад 40 000 кв. м. і добовою пропускною спроможністю 400 000 пасажирів (23 000 чол./год – години пік вранці). Конструкція «Мічурінського проспекту» передбачає 2 вестибюля: підземний і наземний, з’єднаний пішохідним мостом з «Мічурінським проспектом» Калининско-Солнцевського гілки. Очікується, що відкриття зменшить навантаження центральних пересадочних вузлів і півдня Сокольнического і Арбатсько-Покровського напрямків, крім істотного зниження автомобільного руху.
Читайте так само:  Последние новости о растаможке автомобиля в Украине в 2020 году

Карта метро Москви

  • «Мневники» розміститься на півночі Мневниковской заплави. Для з’єднання станції зі Спортивним парком (Крилатське), околицями Филевской парку розроблено проект мостових переходів через Москву-ріку. Дизайн внутрішнього оформлення вибирався за результатами архітектурного конкурсу. «Проспект Вернадського» запланована на перетині вул. Удальцова-пр. Вернадського. Передбачено 2 вхідні групи під землею, їх пропускна спроможність становитиме 350 000 пасажирів/добу (23 400 чол./год – ранкова пікове навантаження). Через кілька років передбачається створення транспортно-пересадочного вузла «Пр. Вернадського», що істотно поліпшить транспортну доступність Московського Державного Університету. Крім цього, відкриття метро покликане знизити завантаженість центральних пересадочних вузлів і півдня Сокольницької, Арбатсько-Покровської гілок в 2019 році.
  • «Ржевська» розміститься на Ризькій площі, за проектом заплановано обладнання двома вестибюлями під землею, переходом на «Ризьку» Калузько-Ризької лінії, виходами до залізничних колій Курсько-Ризького і Курсько-Смоленського діаметрів Московської залізниці, до Жовтневої залізниці. Дизайн виберуть за результатами архітектурного конкурсу. Поява метро «Ржевська» на карті Москви 2019 року знизить завантаженість північно-східній частині Люблінсько-Дмитрівській, Калузької-Ризької гілок, крім того, полегшить транспортне сполучення районів Мар’їна Роща і Міщанський, одночасно покращуючи екологічну ситуацію північного сходу столиці за рахунок зменшення руху автомобільного транспорту.
  • «Зюзино» (можливо, назва «Севастопольський проспект») запланована на перетині пр. Севастопольський-вул. Каховка, тим самим буде обслуговувати Зюзино і Черемушки, населення яких у зоні налічує 105 000 жителів. Проектом передбачено спорудження 2 вхідних груп під землею, пропускна здатність складе 150 000 пасажирів/добу (15 000 чол./год – ранкове піковий час). Відкриття станції «Зюзино» в 2019 р. поліпшить екологічну обстановку південно-західній частині столиці за рахунок зменшення автомобільного руху на 10-15% в районах Зюзино, Черемушки, Обручевський. Крім того, знизиться завантаженість півдня Серпуховско-Тимирязевского, Калузько-Ризької напрямків.
  • «Стромынка» розташується на Сокольницької площі, недалеко від входу парку «Сокольники». Вона буде оснащена двома вестибюлями під землею і з’єднана переходом з «Сокольниками» Сокольницької лінії. Поява «Стромынки» на карті Москви 2019 року підвищить транспортну привабливість Сокільників, крім цього розвантажить Калузько-Ризька, Арбатсько-Покровське напрямку. Дизайн виберуть за результатами архітектурного конкурсу. «Вулиця Народного ополчення» розміститься на перетині пр. Маршала Жукова-вул. Народного ополчення і буде обладнана двома підземними вхідними групами.
Читайте так само:  План знесення п'ятиповерхівок в Москві в 2018-2019 році

будова метро

  • «Вулиця Новаторів» запланована на перетині Ленінський проспект-вул. Новаторів. Передбачається, що вона підвищить транспортну доступність районів Обручевський і Проспект Вернадського, населення яких у зоні впливу «Вулиці Новаторів» налічує близько 115 000 жителів. Дві вхідні групи під землею забезпечать пропускну здатність 570 000 пасажирів/добу (56 700 чол./год – ранкове піковий час). Поява станції на схеми метро Москви 2019 року розвантажить центральні пересадочні вузли і південь Серпуховско-Тимірязєвської, Калузько-Ризької гілок. У перспективі розглядається можливість будівництва 19 км лінії метрополітену до селища Комунарка.
  • «Шереметьєвський» проектується близько П’ятого проїзду Мар’їній Гаї, передбачено обладнання переходом на «Мар’їної Гай» Люблінсько-Дмитрівській лінії. Дві підземні вхідні групи зможуть обслуговувати добовий пасажиропотік 272 000 чоловік (27 000 чол./год – години пік вранці). Це збільшить транспортну привабливість Мар’їній Гаї плюс до цього зменшить завантаженість Люблінсько-Дмитрівській, Калузько-Ризької гілок. Дизайн виберуть за результатами архітектурного конкурсу.
Читайте також:

Додати коментар